Αξιότιμοι κύριοι,
Γνωρίζουμε ότι κάθε τράπεζα υλοποιεί το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των σημείων παρουσίας της
ανάλογα με τις δικές της ανάγκες. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το σχεδιασμό έκλεισε πρόσφατα το
υποκατάστημα που βρίσκονταν επί της οδού Βενιζέλου κάτω από το ξενοδοχεία ΓΑΛΑΞΙΑΣ στην Καβάλα.
Σαν αποτέλεσμα αυτού έχουμε το πρόβλημα της εξυπηρέτησης των χιλιάδων πελατών από το μοναδικό
ΑΤΜ που διαθέτει η τράπεζα στο κέντρο της πόλης. Πολλά μέλη μας διαμαρτύρονται ότι επανήλθαν οι ουρές
και είναι πλέον μόνιμο φαινόμενο και αυτό συμβαίνει κάθε μέρα και όχι μόνο στο τέλος κάθε μήνα.
Όλο το προσωπικό βέβαια των δύο υποκαταστημάτων της Καβάλας είναι άριστα συνεργάσιμο και
εξυπηρετικό, αλλά όπως γνωρίζουμε οι συναλλαγές μέσω ΑΤΜ, μετά την έκδοση χιλιάδων
χρεωστικών/πιστωτικών καρτών και την αύξηση χρήσης του πλαστικού χρήματος είναι εντυπωσιακή. Ένα ΑΤΜ
της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ στο κέντρο της πόλης και στην αγορά δεν αρκεί. Εξάλλου αρχίζει και η τουριστική
περίοδος και το πρόβλημα θα ενταθεί με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση των συναλλαγών, ειδικά όταν
μάλιστα, όπως μας επεσήμαναν διαπιστωθεί έλλειψη χρημάτων στο ΑΤΜ.
Προς αποφυγή λοιπόν της ταλαιπωρίας και την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών και πελατών σας θα
μπορούσατε να εξετάσετε την τοποθέτηση νέων ΑΤΜ στο κέντρο της πόλης και στον ιστό της αγοράς.
Ευχαριστούμε και προσβλέπουμε στην κατανόηση και λύση του προβλήματος.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Βασίλειος Λεμονίδης
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Χριστόφορος Παπαϊωάννου